Japansk Lifting

jpHvad er Japansk Lifting?
Japansk Lifting er en kombination af japanske behandlingsteknikker, kombineret med teknikker indenfor massage og ansigtszoneterapi. Der arbejdes på ansigtets muskler, og ved hjælp af helt specielle teknikker kan man afspænde ansigtet, og dermed løfte og glatte eventuelle rynker ud, der er forårsaget af spændinger. Netop ved at gå ind og arbejde på ansigtets muskler, og derved fjerne spændingerne, får ansigtet et helt anderledes og afslappet udseende, som automatisk giver et mere ungdommeligt og friskt look. Samtidig drænes ansigtsvævet for eventuelle væskeophobninger, hvilket automatisk giver en afslappet fornemmelse i ansigtet og et dejligt velvære i kroppen. Huden får ofte allerede efter første behandling en mere frisk glød, på grund af den forøgede blodgennemstrømning i vævet.

Japansk Lifting og stress
Stress påvirker hele kroppens ydeevne og forårsager forskellige symptomer som f.eks. hovedpine, fordøjelsesproblemer, depression, muskelspændinger og allergier. Inden disse symptomer viser sig, har stressen allerede vist sig i ubalancer i huden og i ansigtet. Japansk Lifting hjælper til at afbalancere disse ubalancer.
Selve behandlingen er ren forkælelse og består af:Facialmassage1

• afrensning af ansigtet
  • algemaske (Spirulina)
  • hovedbundsmassage
  • stimulering af akupressurpunkter
  • ansigtsmassage
  • regenererende maske
  • fodmassage
  • behandling med himalaya saltkugler
  • øjencreme og stimulering af huden omkring øjnene

Under behandlingen påføres hybenkerneolie, som giver hurtige resultater i kraft af højt indhold af vitaminer og Retin A, som har en bemærkelsesværdig regenererende virkning på cellevæv.
Der anvendes udelukkende økologiske produkter med æteriske olier, dermed undgås diverse skadelige kemikalier og parfumer

Hvor mange behandlinger du har brug for, varierer fra person til person. Efter en enkelt behandling vil du ofte kunne se et resultat, men skal resultatet være længervarende, er 6-8 behandlinger nødvendig.